2(6) класи



Шановні мої учні!
Пропоную вам для закріплення теми "Комп'ютерна графіка" 
пройти декілька тренувальних вправ:
Опорна таблиця з теми:
Комп’ютерна графіка- це сукупність методів, прийомів і засобів створення та   опрацювання графічних зображень за допомогою комп’ютера
РАСТРОВА
ВЕКТОРНА
складається з точок  відповідних кольорів – пікселів
складається з геометричних об’єктів (ліній, кіл, кривих…), які описуються математичними рівняннями – графічних примітивів
застосовується
для зберігання фотографій, творів живопису…
для зберігання креслень, ділової графіки, шрифтів…
обсяг файлів
більший (залежить від розмірів зображення)
менший (залежить від кількості примітивів)
у разі збільшення
якість погіршується
якість не погіршується
зображення
реалістичне (плавний перехід кольорів, відтінків)
«неприродне» (важко передати перехід кольорів)
формати файлів
BMP, PNG, JREG, GIF, TIFF
WMF, CDR, AI, SVG, CGM
спільні – EPS, PDF


Вправи для закріплення знань та навичок з теми "Комп'ютерні презентації"



ВПРАВА 6

ВПРАВА 7

ВПРАВА 8

ВПРАВА 9

ВПРАВА 10

ВПРАВА 11

ВПРАВА 12

ВПРАВА 13

Вправи для закріплення знань та навичок з теми  "Алгоритми та програми"

Scratch Online

ВПРАВА 14 (екран Scratch 1.4)

ВПРАВА 15 (екран Scratch 2)


ВПРАВА 17

ВПРАВА 18

ВПРАВА 19

ГРА "Лабіринт"


ЗАВДАННЯ НА ЧАС КАРАНТИНУ:

12.05 - 20.05
1*) Створити підсумковий проєкт у навчальному середовищі Scratch за темою на вибір:
- Як я провів карантин
- Дивні факти про COVID-19
- Як зміниться світ після пандемії 
....тощо
2*) Перевірити свою швидкість набору тексту за допомогою сайту https://www.ratatype.ua/typing-test/, сфотографувати результат та надіслати вчителю на електронну пошту (для порівняння з минулим показником)

27.04 - 08.05
Взяти участь в інтернет-олімпіаді з інформатики на сайті "На урок".
Інструкція: 1. Відкрийте посилання https://naurok.ua/start 
                   2. Введіть свій пароль.
                   3. Пройдіть всі завдання олімпіади.
                   Надсилати результати нікуди не потрібно - я їх побачу в своєму "кабінеті" після підбиття підсумків олімпіади. Як завжди, поганих оцінок ніхто не отримає, незалежно від Ваших результатів.
!!!!! Якщо Ви забули чи загубили пароль доступу до олімпіади, напишіть мені електронного листа на адресу masha.sumy@gmail.com і я обов'язково вишлю Вам Ваш пароль!

Успіхів  у виконанні завдань! Бережіть себе!

21.04 - 26.04
1) Повторити параграф 17 підручника, опрацювати матеріал навчальної ПРЕЗЕНТАЦІЇ
2) Пройти тестування  теми "Змінення значень властивостей" за посиланням https://vsimpptx.com/test
!!! код доступу до тесту 84147205

13.04- 19.04
У навчальному середовищі Scratch створити інтерактивну листівку до Великодня, використовуючи команди повторення та розгалуження. Результат надіслати на електронну пошту masha.sumy@gmail.com

06.04 - 12.04
Виконати вправи та надіслати скріншоти на ел.пошту:
ВПРАВА 1
ВПРАВА 2
ВПРАВА 3
ВПРАВА 4
ВПРАВА 5

30.03 - 05.04 - КАНІКУЛИ!!!

23.03 - 29.03
1) Опрацювати параграфи 20-22 підручника;
2) Опрацювати навчальні перезентації до уроків;
3) Пройти тестування з теми "Вкладені алгоритмічні структури. Повторення"  за посиланням https://vsimpptx.com/test
!!! код доступу до тесту 97620264

16.03 - 22.03
1) Пройти повністю Курс №2 на сайті code.org та відправити "скріншот" екрану з виконаними уроками курсу або "скріншот" виданого сертифікату на ел.пошту masha.sumy@gmail.com
2*) У програмі за власним вибором (редактор презентацій, графічний або текстовий редактор) розробити пам'ятку із запобігання розповсюдженню коронавірусу. Результат виконання завдання відправити на ел.пошту masha.sumy@gmail.com





1 коментар: